Browar Markowy w Projekcie ,,Dobre, bo z Podlasia II. Promocja województwa i lokalnych firm spożywczych na międzynarodowych targach SIAL Paris 2020”

Tytuł projektu: ,,Dobre, bo z Podlasia II. Promocja województwa i lokalnych firm spożywczych na międzynarodowych targach SIAL Paris 2020”

O projekcie:

Projekt zakłada udział partnerów w jednych z największych na świecie międzynarodowych targach spożywczych SIAL Paris 2020 w charakterze wystawców. Dzięki dotacji, na targi pojadą cztery podlaskie firmy z branży spożywczej: trzy mikro i jedna mała, oraz, jako lider projektu, Podlaska Fundacja Rozwoju Regionalnego. Na wspólnym stoisku wystawienniczym eksponowane będą towary eksportowe oraz promowany nasz region.

W ramach projektu zostanie wynajęta powierzchnia wystawiennicza wraz ze wszystkimi częściami składowymi oraz zaprojektowane, stworzone wspólne stoisko wystawiennicze. Udział w targach obejmie również działania związane z logistyką, tj. wybór wykonawców usług, rezerwację noclegów, transportu i pobytu.

Cele projektu:

Celem strategicznym projektu jest polepszenie warunków do rozwoju firm z sektora MŚP.

Cele szczegółowe:

a) zwiększenie kompetencji podlaskich przedsiębiorców z sektora spożywczego w zakresie współpracy międzynarodowej;

b) dostarczenie dopasowanego do potrzeb podlaskich przedsiębiorców narzędzia wsparcia w przygotowaniu do targów oraz pomoc na etapie uczestnictwa w wydarzeniu;

c) promocja lokalnych firm spożywczych na rynkach zagranicznych;

d) nawiązanie międzynarodowych relacji biznesowych na priorytetowych rynkach zagranicznych;

e) promocja i zwiększenie rozpoznawalności marki województwa podlaskiego;

f) wzmocnienie rezultatów promocji firm spożywczych na rynkach zagranicznych;

g) pobudzenie lokalnej przedsiębiorczości.

Planowane efekty:

Podpisanie 3 listów intencyjnych o współpracy. Długofalowym efektem realizacji projektu będzie spójna promocja woj. podlaskiego i kluczowej branży spożywczej skierowana zarówno do innych wystawców i potencjalnych kontrahentów, jak i osób odwiedzających targi, co z kolei ma szanse przełożyć się na wzmocnienie pozycji regionu w świecie.

Wartość projektu:  330 020,05 zł

Wkład Funduszy Europejskich: dofinansowanie 239 398,00 zł



Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *